Locatie: Nieuwegein

Senior Customer Experience Manager

Meer weten?

Neem contact met ons op!

Direct solliciteren

Ben jij in staat om een relatie met je klant op te bouwen, zoals je die met je collega’s hebt? Kun jij je gemakkelijk verplaatsen in de belangen van de klant, zodat wij hen nog beter kunnen bedienen? Dan is de functie van Senior Customer Experience Manager bij Sentia wellicht een mooie stap in jouw carrière! De Customer Experience Manager draagt zorg voor pro-actieve, "can do", totale ontzorging van de klant. De CXM, met grote regelmaat op locatie bij de klant, wordt door de klant gezien als een verlengstuk van de eigen organisatie richting Sentia. Experience Excellence zit in het DNA met een blijvende klantrelatie als gevolg.

HOE DOEN WIJ DAT?

De CXM helpt de klant verder te professionaliseren, stuurt op een transparante en lerende relatie en is de verbindende en geïnformeerde schakel tussen klant, software leverancier, team en sales. De CXM treedt op als escalatiepunt voor de klant. Waar nodig kijkt de CXM voorbij de grenzen van het eigen team om maximale klanttevredenheid en aanbevelingsscore te bereiken. De CXM volgt de vertaling van functionele vragen op naar technische oplossingen en bepaalt in goede harmonie met de Team Manager de prioriteiten van het team. De CXM waarborgt hierin het perspectief van de service beleving en presenteert de voortgang van de werkzaamheden aan de klant.


Wij vragen..

Voor deze rol zijn wij op zoek naar een ervaren Customer Experience Manager. Je bent klantgericht en in staat de behoeften van de klant commercieel te wegen. Het hebben van technisch inzicht, up-to-date kennis en sterke analytische skills is een must voor deze functie. Het is een zelfstandige functie waarbij je veel op pad zult zijn, maar waarbij je ook zeker zult moeten sparren met je collega’s. Je deinst niet terug voor een beetje tijdsdruk, je kunt goed prioriteiten stellen en weet ook in deze situaties problemen op te lossen en vragen te beantwoorden.

Jouw profiel

Uiteraard zijn wij ons ervan bewust dat het profiel een totaalplaatje schetst. Het is dan ook zeker niet nodig om aan elk punt te kunnen voldoen. Bij Sentia kun je ook nog genoeg leren en jezelf ontwikkelen!

  • HBO/WO werk- en denkniveau;

  • Het is een pré als je ervaring en affiniteit hebt met de hostingbranche en onze dienstverlening;

  • Je beschikt over uitstekende communicatieve vaardigheden en beheerst de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift;

  • Je bent analytisch en resultaatgericht;

  • Ervaring met het naleven van SLA’s;

  • Je hebt een groot verantwoordelijkheidsgevoel en kunt goed samenwerken.

 

Wat krijg jij daarvoor terug?


Je werkt samen met 170 teamplayers aan de techniek van de toekomst. Op onze kantoren heerst een informele en professionele sfeer. Je werkzaamheden zijn divers en je krijgt de ruimte om uitdagingen te creëren en jezelf te ontplooien. 
Wij zijn ervan overtuigd dat we jou een interessante werkomgeving kunnen garanderen! En naast een fijne en inspirerende werkplek bieden we jou natuurlijk ook aantrekkelijke arbeidsvoorwaarden

Meer weten?

Neem contact met ons op!

Leuk dat je interesse hebt in een van onze vacatures! We ontvangen graag jouw CV en uiteraard is een motivatie en/of eigen werk ook welkom. Hoe dan ook, we nemen zo spoedig mogelijk contact met je op!

Direct solliciteren