14 november, 2017

AWS DevOps certificering voor Sentia

Sentia, als AWS Next Generation MSP, heeft na een audit vanaf nu het DevOps Competence certificaat in bezit. Het Amazon Web Services Competence programma zet partners op een voetstuk die sinds langere tijd beschikken over de technische kennis en ervaring met de DevOps methodologie.

Om dit certificaat te behalen, wordt een partner door een onafhankelijke consultant geauditeerd op zijn services en vaardigheden. Het uiteindelijke doel van deze audits is om partners te vinden die de ervaring hebben klanten te begeleiden in hun transformatie, door middel van DevOps consultancy en best practices gebaseerd op zowel zakelijke als technische eisen.

Deze certificering vanuit AWS bevestigt de veelzijdige ervaring en daadwerkelijk begrip van de DevOps methodes door Sentia.

Sentia heeft veel ervaring met het begeleiden van organisaties bij het ontwikkelen van nieuwe functionaliteiten binnen automation, met behoud van controle en overzicht over het totale proces. Dit hebben wij gedaan door gebruik te maken van onder andere Continuous Integration / Continuous Delivery en DevOps. Hans Reinhart Managing Director Managed Public Cloud

Sentia heeft een uniek, zelf ontwikkeld platform (Halloumi), waarbinnen developers complexe infrastructure-as-code projecten kunnen ontwerpen en bouwen, geautomatiseerd deployments kunnen uitvoeren en CI/CD pipelines kunnen ontwikkelen op AWS.

Over Sentia

Sentia heeft meer dan 9 jaar ervaring in het ondersteunen, ontwikkelen en automatiseren van schaalbare applicaties voor klanten. Sentia is actief in de Europese markt, met kantoorlocaties in Nederland, België en Denemarken. Het is de eerste organisatie in de Benelux die de status van Managed Service Program (MSP) Partner heeft behaald bij Amazon Web i. Na de opvolgende audit afgelopen juni (MSP Version 3.1) is Sentia een AWS Next Generation MSP.