03 januari, 2018

Innovatief technologiebedrijf is er voor de klant

alt text image

Wij hebben een enorme drive om onze beloften aan klanten waar te maken”, aldus Paul van der Marck, Commercieel directeur bij Sentia. Al bijna 20 jaar levert het technologiebedrijf bedrijfskritische IT-outsourcing, private- en publieke cloud-oplossingen en technisch applicatie beheer voor de top van het Neder- landse bedrijfsleven en Zorg- en Overheidsinstellingen. 

Om dit te realiseren organiseren we ons om de klant heen. Dit betekent dat we customer dedicated zijn. Onze klantenteams bestaan maximaal uit elf mensen. Door deze kleine omvang functioneren we als een verleng- stuk van de eigen IT-afdeling van de klant. Paul van der Marck Commercieel Directeur Sentia

Dat klanten van
Sentia dit ook
werkelijk zo
ervaren blijkt
voor de tweede
jaar op rij uit
Sentia’s 100 %
score in Giarte
Outscourcing
Performance -
Giarte meet en rapporteert over de kwaliteit van sourcing relaties.

Van der Marck: “Je kunt zeggen dat onze klanten onze ambassadeurs zijn. Daar zijn we erg blij mee. Wij beseffen heel goed hoe belangrijk het is voor onze klanten om altijd volledig op IT-systemen te kunnen vertrouwen.”
“Daarnaast zijn we een uiterst innovatieve partij; ook dat helpt bij het waarmaken van onze beloften”, vervolgt Van der Marck.

“We ontwerpen private- en publieke clouds die op de toekomst gericht zijn. De publieke cloudplatformen die we hiervoor inzetten zijn AWS en AZURE. Deloitte heeft ons genomineerd in de jaarlijkse Technology Fast 50. “Het bewijs dat wij werkelijk door moderne technologie worden gestuurd waar de klant zijn voordeel mee doet”, zegt Van der Marck.

Published in Computable 100 

Vragen?

Wij helpen u graag

Bij Sentia hebben wij een toegewijd team dat altijd bereid is uw vragen te beantwoorden!

Contact