Robert Siep aangesteld als CFO Sentia Group

Robert Siep is aangesteld als CFO van Sentia Group. Als directielid in de holding wordt hij Europees verantwoordelijk voor finance, legal en compliance. De Sentia Group bestaat uit 280 medewerkers in 3 landen (Nederland, België, Denemarken). Robert Siep heeft onder andere veel ervaring met de integratie van overnames en zal hierbij de buy and build strategie van Sentia verder helpen vormgeven.

Robert Siep, afkomstig van Modern Dental Group, heeft ruime ervaring in Europese fusies, overnames en de financiële integratie daarvan. Siep ziet een uitdaging in de groeiende en ambitieuze organisatie die Sentia is. “Ik kijk ernaar uit om samen met het finance team verder te bouwen aan deze organisatie. Daarnaast zorgt de ambitie van Sentia ervoor dat er acquisities zullen volgen die uitdagend zijn om te begeleiden en efficiënt te integreren,” zegt Siep over zijn nieuwe functie.

Sentia heeft als doel om beheerst te groeien in Noord-West Europa en tegelijkertijd haar klantgerichte benadering in kritische IT-outsourcing te waarborgen. Ian Zein (CEO Sentia Group) ziet Robert Siep als een waardevolle toevoeging aan Sentia met zijn ervaring op het gebied van integratie van overnames. “Met onze ambitie om verder te groeien in Europa is deze deze kennis van groot belang. Naast het begeleiden van onze groei met toekomstige overnames zal Robert eindverantwoordelijk zijn op het gebied van finance, legal en compliance voor in Europa.” zegt Zein over de ambities van Sentia en de aanstelling van Robert Siep.