Availability

alt text image

Service

Elke website, IT-omgeving of applicatie is anders en vraagt daarom om een andere service level. Elke SLA is bij ons dan ook maatwerk. In de SLA verbinden wij ons tot harde garanties, worden deze niet gehaald dan kan dat zelfs resulteren in een CashBack (tussen de 25% en 100% van het maandtarief). Bij servicelevels kunt u denken aan functionele beschikbaarheid (99,9%), Recovery Point Objective (RPO), Recovery Time Objective (RTO) en reactietijden.

24/7

Wij zorgen voor maximale beschikbaarheid, op een niveau dat past bij de behoeften van uw organisatie. Uw platform, IT-omgeving of website is daardoor altijd online. Mochten er toch problemen zijn, dan zijn onze medewerkers 24/7 bereikbaar. Bij ons treft u geen traditionele obstakels aan zoals een (call center) helpdesk maar communiceert u direct met een van onze Sentia specialisten.

Uw eigen team Sentia specialisten

Iedere klant heeft zijn eigen 100% dedicated groep engineers en architects. U kent iedereen bij voornaam en het is altijd duidelijk wie waarvoor verantwoordelijk is. Alle engineers hebben hun eigen specialisme. Denk bijvoorbeeld aan specifieke netwerk, database of storage expertise. Een klanten-team wordt tijdens het technische deel van een traject gevormd en ontwerpt, bouwt en migreert uw omgeving. Daar blijft het echter niet bij: het team blijft tot en met de operationele fase intact en beheert ook na oplevering uw omgeving.

Flexibel

We zijn een ISO-gecertificeerde organisatie die begrijpt dat sommige vragen en problemen direct beantwoord en opgelost moeten worden. Of het nu 's ochtends vroeg of midden in de nacht is, wij zijn bereikbaar en gaan altijd direct voor u aan de slag. Flexibiliteit betekent bij ons ook dat we platforms en contracten maken die we op ieder moment naar boven of naar beneden kunnen aanpassen.

Vragen?

Wij zijn blij dat wij u kunnen helpen

Bij Sentia hebben wij een toegewijd team dat altijd bereid is uw vragen te beantwoorden!

Contact